Çağrı Merkezi (Ankara) - İş İlanı (020)

Türkiye Emlak Katılım Bankası / Ankara
Yayın Tarihi: 22.10.2019

Gücüne GüvenenTürkiye’nin Bankası; Türkiye Emlak Katılım Bankası Ailesi olarak Çağrı Merkezi Birimine takım arkadaşları aramaktayız.

Çağrı Merkezi MüşteriTemsilcisi unvanındaki arayışımızadair detaylar aşağıda yer almaktadır;

  • Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden mezun
  • İfade, temsil kabiliyetine ve etkili iletişim becerilerine sahip 
  • Ankara’da ikamet eden veya edebilecek 
  • Bilgisayar ve MS Office aktif olarak programlarını kullanabilen
  • Askerlik hizmetini tamamlamış veya askerlikle ilişiği olmayan (Erkek adaylar için)
  • Katılım Bankacılığı hakkında bilgi sahibi veya bu konuda kendini geliştirmeye istekli
  • Yoğun çalışma temposu ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • Takım çalışmasına yatkın
  • Titiz, planlı, doğru neden-sonuç ilişkileri kurabilen
  • Problem çözme yeteneği gelişmiş, detaylara önem veren
  • Müzakere becerisi ve ikna kabiliyeti yüksek
  • Analitik düşünme becerisine sahip
  • İş takip disiplini yüksek

Görev Tanımı: 
  • Müşterilerin tüm istek ve şikayetlerini telefon aracılığı ile almak, 
  • Gerekli güvenlik kontrol işlemlerini tamamlandıktan sonra, müşterinin belirlenen şartlar içerisinde her türlü bankacılık işlemini geliştirmek, 
  • %100 müşteri memnuniyeti esasına bağlı kalarak müşterinin sorunlarını çözüme kavuşturmak ve gerekli görüldüğü durumlarda sorunu ilgili bölümlere aktarmak, 
  • Telefonda verilen hizmet esnasında kurum kültürünü en iyi şekilde yansıtmak, 
  • Müşterileri kurum ürün ve hizmetleri hakkında bilgilendirmek ve talepleri doğrultusunda ilgili yönlendirmeleri yapmak.
Saygılarımızla.

Türkiye Emlak Katılım Bankası A.Ş.

Anahtar Kelimeler: Çağrı Merkezi, Müşteri Temsilcisi
Paylaş
Son başvuru tarihi: 31.12.2019 00:00